Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Կար ժամանակ, երբ ադրբեջանը մեզնից հրադադար էր մուրում

Կար ժամանակ, երբ ադրբեջանը մեզնից հրադադար էր մուրում
02.04.2024 | 23:10

Կար ժամանակ, երբ ադրբեջանը մեզնից հրադադար էր մուրում։
8 տարի առաջ, ագրեսորը կրկին սանձազերծեց պատերազմ ու չորս օր անց լռեցվեց։

Գևորգ Գևորգյան

Դիտվել է՝ 2354

Մեկնաբանություններ

պա­տե­րազմ, և՛ խայ­տա­ռա­կութ­յուն»

Բաժնի բոլոր նորությունները »

Ծաղրանկարչի կսմիթ

Երբ իշ­խա­նու­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը
Երբ իշ­խա­նու­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը